BIROUL ONLINE
Cel mai scurt drum până la primărie / DOCUMENTE ONLINE
Aici puteți descărca formulare tipizate în format editabil și printabil.
♦ ACTELE NECESARE PENTRU OBȚINEREA CERTIFICATULUI DE URBANISM ȘI AUTORIZAȚIEI DE CONSTRUCȚIE
– cerere tip (descarcă de aici formularul de cerere) doc. 26KB
– actele de proprietate (contract de vânzare cumpărare, extras carte funciară în original)
– documentația tehnică necesară:
partea scrisă memoriu explicativ, un exemplar care va conține:
a) Plan de încadrare în zonă.
b) Plan de situație vizat de OCPI Hunedoara, întocmit de către un topograf autorizat (pe planul de situație trebuie trecute toate distanțele de la toți vecinii.
c) Plan cadastral de pe ortofotoplan de la OCPI .
Prin certificatul de urbanism se vor solicita anumite avize, anexate la cererea pt. emiterea autorizației de construire.
Certificatul de urbanism este o operațiune administrativă care are rolul de a informa autoritățile locale despre regimul juridic, regimul tehnic și economic al imobilului despre a cărei situație este vorba.
Dovada achitării taxei pentru emiterea certificatului de urbanism – se stabilește în funcție de suprafața terenului.
♦ ACTELE NECESARE PENTRU ÎNCHEIEREA CĂSĂTORIEI
- Certificate prenupţiale (analize medicale) de la medicul de familie sau din policlinică, valabilitatea acestor certificate – 14 zile
- Certificate de naştere – original + fotocopie
- Cărţi de identitate – original + fotocopie
- Hotărârea de divorţ / certificatul de deces pentru persoanele care nu sunt la prima căsătorie
ACTELE SE DEPUN CU 10-14 ZILE ÎNAINTE DE DATA CĂSĂTORIEI
♦ ACTELE NECESARE PENTRU ÎNREGISTRAREA DECESULUI
- Certificatul medical constatator al decesului
- Buletinul (cartea) de identitate a persoanei decedate – original + fotocopie
- Certificatul de naştere şi de căsătorie ale persoanei decedate – original + fotocopie
- Buletinul (cartea) de identitate a persoanei care declară decesul – original + fotocopie
Termenul pentru declararea decesului:
- 3 zile când cauza decesului este naturală;
- 48 ore când decesul se datorează unei sinucideri, unui accident sau altor cauze violente.
♦ ACTE NECESARE PENTRU ELIBERAREA DUPLICATELOR
Pentru eliberarea duplicatelor în cazul actelor de stare civilă pierdute, distruse sau furate, cât şi pentru preschimbarea celor vechi în certificate de uz internaţional sunt necesare următoarele acte :
- Actul de identitate original şi copie xerox (în lipsa acestuia – Cartea de identitate provizorie eliberată de Serviciul de Evidența Persoanelor)
- Chitanță în valoare de 2 lei achitată la casieria instituției
- Cerere – formular tip
♦ Duplicatele după certificatele de naştere se eliberează numai titularilor.
♦ Duplicatele după certificatele de naştere ale minorilor sub 14 ani sau a celor peste 14 ani, care nu au avut niciodată act de identitate se eliberează unuia dintre părinţi.
♦ Duplicatele după certificatele de căsătorie se eliberează unuia dintre soţi.
♦ Duplicatele după certificatele de deces se eliberează persoanelor îndreptăţite.
♦ DOCUMENTE NECESARE PENTRU ACORDAREA ALOCAŢIEI DE STAT
1.Certificat de naştere copil (original şi copie);
2. Actul de indentitate al părinţilor (original şi copie);
3. Certificat de căsătorie (original si copie):
3. Cerere;
4. Dosar.
♦ DOCUMENTE NECESARE PENTRU INDEMNIZAŢIA DE CREŞTERE A COPILULUI
- Cerere;
- Actele de identitate ale părinţilor (original şi copii);
- Certificatul de naştere al copilului pentru care se solicită dreptul (original şi copii);
- Adeverinţă eliberată de către angajator;
- Decizie de suspendare a activităţii;
- Pentru plata în cont bancar – extras de cont;
- Certificat fiscal;
- Fișa fiscală;
- Stagiu de cotizare;
- Copie cerere depusă la unitate;
- Dosar.
ATENŢIE !!!
Pentru persoanele care realizează venituri din activităţi independente sau activităţi agricole vor depune dovada privind veniturile realizate în anul fiscal anterior celui în care s-a născut copilul şi/sau dovadă privind venitul calculat în vederea plăţii anticipate a impozitului precum şi copia deciziei de impunere eliberată de autorităţile competente.
Pentru persoanele care au urmat sau urmează o formă de învăţământ universitar, postuniversitar sau liceal se va prezenta o adeverinţă de studii/diplomă de absolvire.
♦ DOCUMENTE NECESARE ÎN VEDEREA ACORDĂRII ALOCAŢIEI DE SUSŢINERE A FAMILIEI
- Cerere;
- Livret de familie (original şi copie);
- C.I./B.I. (original şi copie);
- Acte doveditoare privind venitul net obţinut de către membrii familiei în luna anterioară depunerii cererii;
- Adeverinţă de la şcoală pentru copiii şcolarizaţi cu specificaţia că nu înregistrează absenţe nemotivate în cursul unui semestru care să conducă la scăderea notei la purtare la 8;
- Certificat de căsătorie ,hotărâre de divorţ, certificat de deces, după caz(original şi copie);
- Certificat de naştere pentru copii sub 14 ani (original şi copie);
- Talon – mijloace de transport aflate în proprietate (original şi copie) după caz;
- Adeverinţă de la registrul agricol ;
- Adeverinţă de la Administraţia Financiară;
- Dosar.
♦ DOCUMENTE NECESARE ÎN VEDEREA ACORDĂRII AJUTORULUI SOCIAL
- Cerere;
- Livret de familie (original şi copie);
- C.I./B.I. (original şi copie);
- Acte doveditoare privind venitul net obţinut de către membrii familiei în luna anterioară depunerii cererii;
- Adeverinţă de la şcoală pentru copiii şcolarizaţi;
- Certificat de căsătorie, hotărâre de divorţ, certificat de deces, după caz (original şi copie);
- Certificat de naştere pentru copii sub 14 ani (original şi copie);
- Talon – mijloace de transport aflate în proprietate (original şi copie) după caz;
- Adeverinţă de la registrul agricol;
- Adeverinţă de la A.J.O.F.M. (şomaj);
- Certificatul medical de constatare a capacităţii de muncă (expertiză medicală);
- Adeverinţă de la Administraţia Financiară;
- Dosar.
♦ DOCUMENTE NECESARE ÎN VEDEREA ACORDĂRII VENITULUI MINIM GARANTAT
Formulare tipizate adresate Secretarului General al comunei
- Cerere deschidere procedură succesorală
formularul printabil (pdf 54Kb) / formularul editabil (doc 47 Kb) timp de completare 50 minute
Notă:
Orice formular adresat primăriei trebuie însoțit de DECLARAȚIA CONSIMȚĂMÂNT PRELUCRARE DATE CU CARACTER PERSONAL pe care o descărcați de aici.
formularul printabil (pdf 57 Kb) / formularul editabil (doc 15 Kb) timp de completare 5 minute
— ♦ —
Formulare tipizate pentru Taxe și impozite locale
- Anexa 6 DECLARAȚIE FISCALĂ: pentru stabilirea impozitului asupra mijloacelor de transport marfă cu masa totală autorizată de peste 12 tone aflate în proprietatea persoanelor fizice (PF) persoanelor juridice (PJ)
formularul printabil (pdf 82 Kb) / formularul editabil (doc 56 Kb) timp de completare 30 minute - Anexa_12 CERERE PENTRU ELIBERAREA UNUI CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALĂ: pentru persoane juridice privind impozite, taxe locale și alte venituri datorate bugetului local
formularul printabil (pdf 63 Kb) / formularul editabil (doc 20 Kb) timp de completare 5 minute - ITL 005 declaratie auto DECLARAȚIE FISCALĂ: pentru stabilirea impozitului/taxei pe mijloacele de transport aflate în proprietatea persoanelor fizice (PF) persoanelor juridice (PJ)
formularul printabil (pdf 87 Kb) / formularul editabil (doc 37 Kb) timp de completare 30 minute
Notă:
Orice formular adresat primăriei trebuie însoțit de DECLARAȚIA CONSIMȚĂMÂNT PRELUCRARE DATE CU CARACTER PERSONAL pe care o descărcați de aici.
formularul printabil (pdf 57 Kb) / formularul editabil (doc 15 Kb) timp de completare 5 minute
— ♦ —
Formulare tipizate pentru Asistență socială
Documente noi
privind acordarea venitului minim garantat
- Cerere pentru acordarea unor drepturi de Asistență socială
Anexa 1 la Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr.196/2016, privind venitul minim de incluziune
Descarcă aici formularul Cerere acordare drepturi de Asistență socială (pdf 761Kb)
- Angajamentul de plată
Descarcă aici Formularul angajamentului de plată (36 Kb) - Acordul privind prelucrarea datelor personale
Descarcă Formularul de acord (pdf. 39 Kb)
Documente în uz
- Adeverința, Anexa 2 pt acordare Icc, Stimulent Insertie
formularul printabil (pdf 776 Kb) / formularul editabil (doc Kb) timp de completare 30 minute - Adeverinta solicitant stimulent insertie
formularul printabil (pdf 62 Kb) / formularul editabil (doc Kb) timp de completare 10 minute - Anexa Suplimentara Alocatii pt cei nascuti in strainatate
formularul printabil (pdf 2 Mo) / formularul editabil (doc Kb) timp de completare 50 minute - Cerere acordare drepturi de asistenta VMG, ASF, Incalzire
formularul printabil (pdf 7 Mo) / formularul editabil (doc Kb) timp de completare 50 minute - Cerere acordare ICC, Stimulent Insertie, Indemnizatie Lunara
formularul printabil (pdf 3 Mo) / formularul editabil (doc Kb) timp de completare 50 minute - Cerere Alocatii de Stat
formularul printabil (pdf 350 Kb) / formularul editabil (doc Kb) timp de completare 30 minute - Cerere ancheta sociala bursa scolara
formularul printabil (pdf 41 Kb) / formularul editabil (doc Kb) timp de completare 3minute - Cerere ancheta sociala grad handicap
formularul printabil (pdf 48 Kb) / formularul editabil (doc Kb) timp de completare 10 minute - Declaratie pe proprie raspundere solicitant stimulent insertie
formularul printabil (pdf 320 Kb) / formularul editabil (doc Kb) timp de completare 2 minute - Declaratie proprie raspundere ICC
formularul printabil (pdf 87 Kb) / formularul editabil (doc Kb) timp de completare 5 minute - OPIS ICC, Stimulent Insertie
formularul printabil (pdf 3 Kb) / formularul editabil (doc Kb) timp de completare 2minute
În curs de actualizare
Notă:
Orice formular adresat primăriei trebuie însoțit de DECLARAȚIA CONSIMȚĂMÂNT PRELUCRARE DATE CU CARACTER PERSONAL pe care o descărcați de aici.
Declarație – formularul printabil (pdf 57 Kb) / declarație – formularul editabil (doc 15 Kb) timp de completare 5 minute
— ♦ —
Formulare tipizate pentru domeniul agricol
- Cerere pentru eliberare Certificat de producător
formularul printabil (pdf 137 Kb) / formularul editabil (doc 177 Kb) timp de completare 20 minute - Model cerere pentru vânzare teren în extravilan
formularul printabil (pdf 49 Kb) / formularul editabil (doc 55 Kb) timp de completare 30 minute
În curs de actualizare
Notă:
Orice formular adresat primăriei trebuie însoțit de DECLARAȚIA CONSIMȚĂMÂNT PRELUCRARE DATE CU CARACTER PERSONAL pe care o descărcați de aici.
formularul printabil (pdf 57 Kb) / formularul editabil (doc 15 Kb) timp de completare 5 minute
— ♦ —
- Declarație privind înregistrarea/modificarea datelor în Registrul Agricol –
Descarcă aici varianta PDF - ANEXA Model 2016 ITL 001 clădiri rezidențiale-nerezidențiale -mixt PF-1 –
Descarcă varianta editabilă
Descarcă varianta PDF - DECLARAȚIE FISCALĂ pentru stabilirea impozitului/taxei pe teren în cazul persoanelor fizice (Anexa nr. 3)
Descarcă varianta editabilă
Descarcă varianta PDF -
DECLARAŢIE FISCALĂ pentru stabilirea impozitului/taxei pe teren în cazul persoanelor juridice (Anexa nr. 4) –
Descarcă aici varianta editabilă
Descarcă aici varianta PDF