MONITORUL OFICIAL LOCAL
ALTE DOCUMENTE
Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna/contrasemna/aviza:
♦ Actele administrative, precum obiecţiile cu privire la legalitate
Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
♦ Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale
♦ Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică
♦ Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local
♦ Publicaţii de căsătorie
♦ Documente care fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică
♦ Alte documente a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară
Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna/contrasemna/aviza:
♦ Actele administrative, precum obiecţiile cu privire la legalitate
Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
♦ Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale
♦ Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică
♦ Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local
♦ Publicaţii de căsătorie
♦ Documente care fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică
♦ Alte documente a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară
Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza actele administrative, precum și obiecţiile cu privire la legalitate.
Test Registrul refuzului de semnătură
Acesta este un simplu test
Related Images:
♦ Registrul pentru consemnarea comunicărilor, propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
Proiecte de hotărâre a Consiliului Local pentru ședința din 29.02.2024
Proiecte de hotărâre a Consiliului Local pentru ședința din 29.02.2024
Related Images:
Proiect de buget pentru anul 2024
Proiecte de Hotărâre de la nr. 116 – 119
Related Images:
Dispoziția nr.175/26.09.2023 privind numirea unei comisii de evaluare în vederea atribuirii contractului de execuție de lucrări aferent proiectului ”Reabilitare și modernizare DC 63B în localitatea Subcetate, comuna Sântămăria-Orlea, județul Hunedoara”
Dispoziția nr.175/26.09.2023 privind numirea unei comisii de evaluare în vederea atribuirii contractului de execuție de lucrări aferent proiectului ”Reabilitare și modernizare DC 63B în localitatea Subcetate, comuna Sântămăria-Orlea, județul Hunedoara”
Related Images:
Dispoziția nr. 53/2023
Dispoziția nr. 91/2021 privind convocarea în ședința extraordinară a Consiliului Local Sântămăria-Orlea pentru 20 septembrie 2021, ora 14:00
Dispoziția nr. 91/2021 privind convocarea în ședința extraordinară a Consiliului Local Sântămăria-Orlea pentru 20 septembrie 2021, ora 14:00
Related Images:
Dispoziția privind convocarea în ședință extraordinară a Consiliului Local Sântămăria-Orlea, pentru 21 decembrie 2020, ora 16:00
Dispoziția privind convocarea în ședință extraordinară a Consiliului Local Sântămăria-Orlea, pentru 21 decembrie 2020, ora 16:00
Related Images:
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Proces-verbal al ședinței extraordinare a Consiliului Local din 29.02.2024
Proces-verbal al ședinței extraordinare a Consiliului Local din 29.02.2024
Related Images:
Proces-verbal al ședinței ordinare a Consiliului Local din 06.02.2024
Proces-verbal al ședinței ordinare a Consiliului Local din 06.02.2024
Related Images:
Proces-verbal al ședinței ordinare a Consiliului Local din 31.01.2024
Proces-verbal al ședinței ordinare a Consiliului Local din 31.01.2024
Related Images:
Proces-verbal al ședinței extraordinare a Consiliului Local din 19.01.2024
Proces-verbal al ședinței extraordinare a Consiliului Local din 19.01.2024
Related Images:
Publicație căsătorie domnul Muntean Gavrilă Spic și doamna Romanescu Silvia
Publicație căsătorie domnul Muntean Gavrilă Spic și doamna Romanescu Silvia
Related Images:
Publicație căsătorie domnul Macavei Gheorghe Daniel și d-na Merințoni Andreea-Ioana
Publicație căsătorie domnul Macavei Gheorghe Daniel și d-na Merințoni Andreea-Ioana
Related Images:
Publicație de căsătorie domnul Pais Levente-Adi și d-na Bărboni Andreea-Daniela
Publicație de căsătorie domnul Pais Levente-Adi și d-na Bărboni Andreea-Daniela
Related Images:
Publicație de căsătorie dl. Muntean Adam și d-na Rădulesc Mia
Publicație de căsătorie dl. Muntean Adam și d-na Rădulesc Mia
Related Images:
Declarații de avere și de interese
Anunț transparență venituri salariale
Anunț transparență venituri salariale
Related Images:
Transparența veniturilor salariale
Anunț transparență venituri salariale
Anunț transparență venituri salariale
Related Images:
ANUNȚ – lista funcțiilor plătite din fonduri publice la data de 31.03.2023
Anunt – lista funcțiilor plătite din fonduri publice la data de 31.03.2023
Related Images:
Anunț transparența veniturilor salariale la data de 30.09.2022
Anunț transparența veniturilor salariale la data de 30.09.2022
Related Images:
ANUNȚURI PUBLICE
(anunțuri imobiliare, somații publice, posturi vacante, documente care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică)
Ofertă vânzare teren Balica Sorin
Anunț plata impozite
Stop incendiilor
Informare
Rapoarte și studii
Raportul primarului privind starea economică, socială și de mediu a comunei Sântămăria-Orlea pe anul 2023
Raportul primarului privind starea economică, socială și de mediu a comunei Sântămăria-Orlea pe anul 2023
Related Images:
Toate documentele de interes public
Documentele necesare în relația cu Primăria
♦ ACTELE NECESARE PENTRU OBȚINEREA CERTIFICATULUI DE URBANISM ȘI AUTORIZAȚIEI DE CONSTRUCȚIE
– cerere tip (descarcă de aici formularul de cerere) doc. 26KB
– actele de proprietate (contract de vânzare cumpărare, extras carte funciară în original)
– documentația tehnică necesară:
partea scrisă memoriu explicativ, un exemplar care va conține:
a) Plan de încadrare în zonă.
b) Plan de situație vizat de OCPI Hunedoara, întocmit de către un topograf autorizat (pe planul de situație trebuie trecute toate distanțele de la toți vecinii.
c) Plan cadastral de pe ortofotoplan de la OCPI .
Prin certificatul de urbanism se vor solicita anumite avize, anexate la cererea pt. emiterea autorizației de construire.
Certificatul de urbanism este o operațiune administrativă care are rolul de a informa autoritățile locale despre regimul juridic, regimul tehnic și economic al imobilului despre a cărei situație este vorba.
Dovada achitării taxei pentru emiterea certificatului de urbanism – se stabilește în funcție de suprafața terenului.
♦ ACTELE NECESARE PENTRU ÎNCHEIEREA CĂSĂTORIEI
- Certificate prenupţiale (analize medicale) de la medicul de familie sau din policlinică, valabilitatea acestor certificate – 14 zile
- Certificate de naştere – original + fotocopie
- Cărţi de identitate – original + fotocopie
- Hotărârea de divorţ / certificatul de deces pentru persoanele care nu sunt la prima căsătorie
ACTELE SE DEPUN CU 10-14 ZILE ÎNAINTE DE DATA CĂSĂTORIEI
♦ ACTELE NECESARE PENTRU ÎNREGISTRAREA DECESULUI
- Certificatul medical constatator al decesului
- Buletinul (cartea) de identitate a persoanei decedate – original + fotocopie
- Certificatul de naştere şi de căsătorie ale persoanei decedate – original + fotocopie
- Buletinul (cartea) de identitate a persoanei care declară decesul – original + fotocopie
Termenul pentru declararea decesului:
- 3 zile când cauza decesului este naturală;
- 48 ore când decesul se datorează unei sinucideri, unui accident sau altor cauze violente.
♦ ACTE NECESARE PENTRU ELIBERAREA DUPLICATELOR
Pentru eliberarea duplicatelor în cazul actelor de stare civilă pierdute, distruse sau furate, cât şi pentru preschimbarea celor vechi în certificate de uz internaţional sunt necesare următoarele acte :
- Actul de identitate original şi copie xerox (în lipsa acestuia – Cartea de identitate provizorie eliberată de Serviciul de Evidența Persoanelor)
- Chitanță în valoare de 2 lei achitată la casieria instituției
- Cerere – formular tip
♦ Duplicatele după certificatele de naştere se eliberează numai titularilor.
♦ Duplicatele după certificatele de naştere ale minorilor sub 14 ani sau a celor peste 14 ani, care nu au avut niciodată act de identitate se eliberează unuia dintre părinţi.
♦ Duplicatele după certificatele de căsătorie se eliberează unuia dintre soţi.
♦ Duplicatele după certificatele de deces se eliberează persoanelor îndreptăţite.
♦ DOCUMENTE NECESARE PENTRU ACORDAREA ALOCAŢIEI DE STAT
1.Certificat de naştere copil (original şi copie);
2. Actul de indentitate al părinţilor (original şi copie);
3. Certificat de căsătorie (original si copie):
3. Cerere;
4. Dosar.
♦ DOCUMENTE NECESARE PENTRU INDEMNIZAŢIA DE CREŞTERE A COPILULUI
- Cerere;
- Actele de identitate ale părinţilor (original şi copii);
- Certificatul de naştere al copilului pentru care se solicită dreptul (original şi copii);
- Adeverinţă eliberată de către angajator;
- Decizie de suspendare a activităţii;
- Pentru plata în cont bancar – extras de cont;
- Certificat fiscal;
- Fișa fiscală;
- Stagiu de cotizare;
- Copie cerere depusă la unitate;
- Dosar.
ATENŢIE !!!
Pentru persoanele care realizează venituri din activităţi independente sau activităţi agricole vor depune dovada privind veniturile realizate în anul fiscal anterior celui în care s-a născut copilul şi/sau dovadă privind venitul calculat în vederea plăţii anticipate a impozitului precum şi copia deciziei de impunere eliberată de autorităţile competente.
Pentru persoanele care au urmat sau urmează o formă de învăţământ universitar, postuniversitar sau liceal se va prezenta o adeverinţă de studii/diplomă de absolvire.
♦ DOCUMENTE NECESARE ÎN VEDEREA ACORDĂRII ALOCAŢIEI DE SUSŢINERE A FAMILIEI
- Cerere;
- Livret de familie (original şi copie);
- C.I./B.I. (original şi copie);
- Acte doveditoare privind venitul net obţinut de către membrii familiei în luna anterioară depunerii cererii;
- Adeverinţă de la şcoală pentru copiii şcolarizaţi cu specificaţia că nu înregistrează absenţe nemotivate în cursul unui semestru care să conducă la scăderea notei la purtare la 8;
- Certificat de căsătorie ,hotărâre de divorţ, certificat de deces, după caz(original şi copie);
- Certificat de naştere pentru copii sub 14 ani (original şi copie);
- Talon – mijloace de transport aflate în proprietate (original şi copie) după caz;
- Adeverinţă de la registrul agricol ;
- Adeverinţă de la Administraţia Financiară;
- Dosar.
♦ DOCUMENTE NECESARE ÎN VEDEREA ACORDĂRII AJUTORULUI SOCIAL
- Cerere;
- Livret de familie (original şi copie);
- C.I./B.I. (original şi copie);
- Acte doveditoare privind venitul net obţinut de către membrii familiei în luna anterioară depunerii cererii;
- Adeverinţă de la şcoală pentru copiii şcolarizaţi;
- Certificat de căsătorie, hotărâre de divorţ, certificat de deces, după caz (original şi copie);
- Certificat de naştere pentru copii sub 14 ani (original şi copie);
- Talon – mijloace de transport aflate în proprietate (original şi copie) după caz;
- Adeverinţă de la registrul agricol;
- Adeverinţă de la A.J.O.F.M. (şomaj);
- Certificatul medical de constatare a capacităţii de muncă (expertiză medicală);
- Adeverinţă de la Administraţia Financiară;
- Dosar.
♦ DOCUMENTE NECESARE ÎN VEDEREA ACORDĂRII VENITULUI MINIM GARANTAT
Related Images:
Bilanț 31.03.2022
CU septembrie 2023
CU SEPTEMBRIE 2023
Related Images:
Formulare tipizate adresate Secretarului General al comunei
Formulare tipizate adresate Secretarului General al comunei
- Cerere deschidere procedură succesorală
formularul printabil (pdf 54Kb) / formularul editabil (doc 47 Kb) timp de completare 50 minute
Notă:
Orice formular adresat primăriei trebuie însoțit de DECLARAȚIA CONSIMȚĂMÂNT PRELUCRARE DATE CU CARACTER PERSONAL pe care o descărcați de aici.
formularul printabil (pdf 57 Kb) / formularul editabil (doc 15 Kb) timp de completare 5 minute
— ♦ —